lørdag den 6. november 2010

Tanker i Natten

I torsdags var jeg ude og få en på opleveren ;-)
Jeg var nemlig i teatret og det var overraskende godt! Jeg er ikke den store teatergænger så havde de ikke de vildeste forventninger, andet end at jeg skulle ind og se en veninde som er med i stykket. Jeg grinede og græd og grinede. Grinede fordi stykket Tanker i natten er en moderne Romeo og Julie tilsat integrationsproblematik og det er bare sjovt at grine af alle stereotyperne og fordommene som man genkender fra sig selv eller medierne. Græd, fordi jeg bare var så rørt og stolt over hvor dygtig min veninde hun er :-)

Stykket spilles i November måned på Teatersalen på Langhøjskolen ( se mere her ) og jeg kan klart anbefale at skifte en bif-tur ud med en tur hen og se dette stykke.

Har faktisk selv lyst til at se det igen.

kh
Anja

2 kommentarer:

  1. Fedt! Der er ikke mange ting der slår en rigtigt god teater-forestilling!

    SvarSlet
  2. nej og denne hér var altså bare god! Skal helt klart til at se mere egns-teater- eller hvad man kalder det, vidste ikke at der var så meget godt derude!

    SvarSlet