tirsdag den 15. marts 2011

Detoxing party

Ja en fest kan man måske ikke ligefrem kalde det, men hvilket ord er bedre, når man er begyndt på en ugelang detox, og det indtil videre går ret godt?

Jeg må bare gøre et eller andet for at booste mit immunsystem, som åbenbart er rejst på ferie vinteren over (hey, jeg ville godt have været med!), så derfor har jeg hevet min Life Detox bog af Amanda Hamilton ned fra hylden.

Jeg har fået så lækker mad idag (sidder ligenu med en kop, for jeg kan bedst lide suppe i kop, tomat og bønne suppe) at jeg undrer mig over hvorfor jeg ikke bare tager mig sammen (there I said it, det handler om at VILLE) til hverdag og får lavet noget sundt og nærende, som jo faktisk er ret nemt?!?!

Mit mål er at få mine kære bihuler til at holde op med at lave ballade, og da selv den kraftigeste antibiotika kur og hvidløg, kosttilskud,probiotika og meget andet godt ikke har fået has på det, så må der hovedrengøres!

Det handler selvfølgelig om tarmen, hvor størstedelen af immunforsvaret sidder, og jeg håber at denne detox kan lave en ordentligt hovedrengøring som sidste gang jeg prøvede det.

Glæder mig til morgendagens smoothie med blandt andet ananas og mango (kunne nemlig ikke opdrive papaya som der skulle i) og morgen pilates :-)

Andre ting dagen idag er gået med: Nyt blogindlæg på Spipas om at finde ud af at meditere igen, læsning af den skønne Anja på hendes blog, læsning af en skøn chick-lit bog jeg fandt i Sainsbury's; You don't have to say you love me af Sarra Manning og så planlægger jeg næste indslag i London-guiden, som kommer til at handle om shopping.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar