fredag den 11. marts 2011

...men skulle du ikke købe tøj?


Var hvad min mand sagde til mig, da jeg i går aftes, hjemvendt fra London, åbnede kufferten som var så overpakket at den nærmest selv sprang op.
Selvsamme kuffert som jeg var så bange for var blevet væk i lutfhaven at jeg havde lyst til at græde (fordi alle mine nyindkøbte ting så ville være borte).

"Jamen, jeg har også købt tøj, se selv her!" - svarede jeg manden og fremtryllede et stk. tøj Købt I London; en bh.

Imens stillede jeg sagerne op på bordet og manden proklamerede:

" skat, du har jo købt et helt apotek og et supermarked...nå men så er alt jo som det plejer"

Ja, man kan vel ikke lære en gammel hund nye tricks, når den gamle hund bliver sendt et sted hen hvor det er sjovt og billigt at lave de gamle, vel?

Mine indkøb samler sig i følgende kategorier:

- kosttilskud
- mad
- make-up / hudpleje
- brugsting til hjemmet
- en gave

nå ja, og så et stk tøj :-)

Jeg laver en London guide Anja- style de følgende par dage og det glæder jeg mig til endeligt at kunne ( med andre ord: jeg kommer aldrig nogle steder, spændende nok til at lave en guide, så NU skal der smedes imens jernet er varmt )

God Fredag til jer alle :-)

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til en Anjaguide over London! Og hvilket stykke tøj! En bh! Så længe det ikke er sokker, så er der da grund til jubel fra din mand.
    Vil du ikke også dele fotos af dine mad og kosttilskud indkøb, går ud fra du gik agurk i Whole Foods?

    SvarSlet
  2. hehe, ja han skal være glad ;-) Jeg skal nok dele af mine billeder som er crap-tastiske, i og med at jeg har taget dem alle med min telefon og det er lidt forskelligt hvor godt det lige bliver.

    Fik (med mine forældres finansielle hjælp) spist mig igennem mange af Whole Foods varer :-)

    SvarSlet
  3. Uh, sikke et godt ord! Crap-tastisk! Det ryger lige i ordbanken.
    Glæder mig til at se crappy billeder, og høre HVAD du spiste fra Whole Foods?

    SvarSlet
  4. har lige opdaget at der er nogle ting jeg har spist som jeg ikke fik fotograferet men skal nok beskrive det alligevel :-)

    SvarSlet