fredag den 18. marts 2011

London Guide - Parks and Streets

Egentlig burde det vel hedde Hyde Park and streets for denne gang nåede jeg ikke i andre parker. Så har jeg en grund til at komme tilbage.

Denne gang er der flere crap-tastiske billeder taget med mobil telefon, og ikke så meget snak :-)
Og som de andre gange er det bedst at trykke på dem og se dem i stor størrelse :-)



Pub, selvfølgelig. Hvorfor hedder danske bodegaer aldrig noget så fedt som "Kongens Hovede?"



En af de mange Mews; sindssygt dyre huse, som engang var stalde. Kunne godt tænke mig sådan et hvis jeg en dag bliver milliadær :-)



Hvis jeg blev det ville jeg også have råd til at glemme hunde høm høm poserne, og betale den lillebitte bøde man får for det i London...





Flotte døre.



Flere skønne Mews.
Disse kan dog ikke være så dyre, for det ser ikke ud til at de har garage, hvilket er det der gør dem svinedyre. Så måske jeg har råd til at bo her?



Flashy Buildings. Flashy cars.



Hjørnet af en meget stor og flot ejendom. Gik tur en aften og spottede at dem der bor der er glade for: Lysekroner, Væg-til-væg bogreoler og malerier (og vi taler om at tapetsere sine vægge med dem)





Flashy Cars fra før :-) Fortjente at få endnu et billede på. Jeg aner intet om biler, kan ikke køre en, men elsker hvis de er smukke at se på.
Fik af vide hvad det var for nogle af manden, da jeg kom hjem, men har glemt det igen, så det er nok ikke så vigtigt.


Forårshimmel i Hyde Park.



Efteraberne har nu også fået bycykler. Måske de skulle smøre dem; så en pige på en og det gjorde hele gaden også, for alle stoppede op da hun kom forbi på en bycykel der pev MEGA højt konstant.



Min mor har taget jordnødder med til egernene.











Hyde Park er så dejlig.



Har du noget til mig?



Gevinst!



Udsigten fra mit soveværelse, taget gennem vinduet.



Udsigten fra stuen, taget gennem vinduet.




Mere udsigt...



Kensington Road, lige ved siden af Hyde Park.







Forår blandt det gamle visne natur, lige til at blive i godt humør af.



Skævt billede, af meget smuk indgang.



Endnu en flot bil. Den var så smuk en grøn farve, rigtig flaskegrøn, men det ser man desværre ikke så godt her på billedet.


Wrought iron gates...lyder bare smukkere på engelsk.


En smuk amerikaner bil






Alle kirsebærtræerne står og lyser op.



Due helvede på Marble Arch. Forældrene spiste sandwich og jeg morede mig over at holde øje med en enlig han som havde fået forårskuller , men ingen hunner var interesseret. Det var faktisk lidt synd for ham.


Det var det for denne gang. Håber jeg en dag skal derover igen og tage flere crap-tastiske billeder, af ting jeg endnu ikke har fået set.

Toodles!

Forresten: Man må IKKE fodre egernene i parken! ... det fandt vi så ud af EFTER vi havde gjort det, men til vores forsvar så var der også andre der gjorde det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar