lørdag den 19. marts 2011

lørdags-hygge i sengen

Jeg nyder en velfortjent pause efter at have været i gang med støveklud, gulvskrubbe, støvsuger og opvaskebørste.



Ingefær i bunden og citron i toppen


Biblioteksbøger og go-cards til at skrive nyttige noter




Mit soveværelse er et af mine yndlingssteder at hænge ud, og jeg nyder at kunne sidde op af vinduet og drikke varmt vand med citron og ingefær ( som led i detox, men smager bare super godt!) og surfe på nettet og læse bøger.

Den stak jeg har hevet med ind i soveværelset er:
  • Hjernen Styrer Vægten, af Martin Ingvar og Gunilla Eldh
  • Fra hvalp til hund, af Irene Jarnved (anbefalet af Nina fra Kennel Ganti, hvor jeg håber at få en hvalp fra )
  • Haveterapi, af Signe Wenneberg (anbefalet af min ven Doreen)
  • Prospect Par West, af Amy Sohn
Aaah, hvor er det skønt med sådan et par timer i eget selskab imens manden er optaget af computerspil. Senere skal vi over og sige goddag og nusse lidt med naboens to katte som vi katte-sitter.

God lørdag aften til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar