onsdag den 16. marts 2011

London Guide - Shopping Galore

Marks & Spencer's ( M&S), Cath Kidston, Boots, Sainsbury's, La Senza, Liz Earle, PC World, Whole Foods, Primark, Holland & Barrett, Tax-free shop, Whole Foods, Boots, Whole Foods, Boots, Boots, Boots, Bo......!

Fik set nogle butikker, og specielt Whole Foods og en del forskellige afdelinger af Boots :-)

NB! klik på billederne, så bliver de større, hvis du ikke kan se dem ordentligt.




Købte en kompagnon til min yndlingskop hos Cath Kidston på Sloane Square (Den med de små blomster, den anden er fundet hos Amazon)


Duftlys fra Sainsbury's til den nette sum af 21 danske kroner :-)



Lipgloss og neglelakker, en orange/koral og en gennemsigtigt til fransk manicure (som jeg aldrig gider lave)
Den ternede tube er læbepomade fundet hos Holland & Barrett på Earls Court Road. Den har en dejlig mint-smag.



Diorshow Maximizer serum, fundet billigt i tax-free shoppen i Kastrup Lufthavn. Brun og sort mascara fra Natural Collection hos Boots (den ene af dem fik jeg af min mor, som købte den via et 3 for £5 tilbud, så den har kostet 15 (!!!!) kroner. Neglelakkerne og lipglossen stod mig i hele 45 danske kroner! Neglelakken holder ca. 2 dage.

fra venstre: St. Ives geniale scrub til ansigtet, men som jeg bruger på kroppen,fra Sainsbury's. Håndcreme fra Kiehl's (næsten ligeså god som Matas Glycerin håndcreme, bare meget dyrere) fra Tax-free shop. Liz Earle ansigtsrens, skintonic og ansigtscreme fra Liz Earle selvfølgelig. Lille håndcreme (ikke særlig god til tørre hænder) fra Holland & Barrett.





Bach's Rescue Remedy nat spray, samme som alm. bare uden alkohol, homøopatiske dråber til at slappe af og føle sig godt tilpas i stressede situationer, fra Balancing Blooms. Hver flaske koster ca. 60-70 kroner, ca. ½ pris af herhjemme. Fundet i Boots.





C-vitamin som giver sodavandsagtigt brusevand, Papya Enzym til fordøjelsen og B-vitaminer til nervesystemet. Alt fra Holland & Barrett.






Gave til min farbrors kone, som godt kan lide faste sæber. Synes den var så lækker og fin, og dejligt med alle de forskellige slags. Fra M&S






Min shoppe partner in crime (min mor; som har bedt mig sige at der findes bedre billeder af hende) og mig.

Jeg fik mest shoppet på Oxford street og i nærheden af hvor vi boede, hvilket vil sige Kensington/Chelsea området. Jeg kan klart anbefale shopping af kosmetik og kosttilskud, da det er latterligt billigt i forhold til herhjemme.

Næste London-guide: Parks & Streets 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar