onsdag den 2. marts 2011

veninder i telefonen= glæde i cellerne

Min veninde Hanne ringede lige før, imens jeg var på vej ind af døren med tophue, vanter, Matas gods og alle de andre vinter pakkenellikker.
Kender I det med at have talt i telefon med en veninde og bagefter så er ens celler bare fyldt helt op af glæde og selvom man måske er træt, syg, stresset, presset, travl eller whatever, så gav det lige et dejligt boost at høre fra dem?


Sådan er det med mig og mine veninder, de gør mig bare så glad når jeg har haft dem i røret. Tit kan jeg godt glemme at det også er en måde at "mødes" på udover Facebook og mails. Så selvom man ikke har tid til at tage afsted eller få gæster, så kan en telefondate anbefales.

Og her mener jeg de spontane af slagsen, såvel som de arrangerede.
Jeg har tit arrangerede telefondates med en af mine veninder, som er småbørnsmor med nr. 2 på vej. Det gør at selvom der går et stykke tid imellem vi ses, så er vi alligevel tæt på begivenhedernes gang i hinandens liv.

Idag var det så en spontan "date" og nu vil jeg taget det boost jeg fik at af tale med søde Hanne om alt muligt og kanalisere det ind i min opgave som skal afleveres på fredag, og bagefter en lur til min antibiotika-trætte krop.

(og så ignorerer jeg ellers den sne der engang imellem falder udenfor, jeg ser den IKKE! )

kh
Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar